قانون جذب چطور عمل میکند؟
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

بهترین راه برای اینکه دارید راه را درست می روید این است که به احساس خودتان توجه کنید اگر احساستان خوب بود نشانه این است که دارید با خواسته و هدف که دارید نزدیک می شوید، اما اگراحساستان بد بود نشانه این است دارید ناخواسته خود را جذب می کنید. پس وجود این عناصر جذاب طبیعت شما را در راه رسیدن به خوش اقبالی سوق می دهند. مطالب بیشتر: فنگ شویی در خانه، بهترین چیدمان برای دکوراسیون ناهارخوری! بعد از مرحله اکتشاف باید خلاصه خلاقانهای از مطالب جمع آوری شده تهیه کنیم. هر تصویری که درون تابلو کائناتتان قرار دادید باید با خواسته و هدفی که دارید مطابقت کند. هنگامی که شما در برابر تابلو کائناتتان قرار می گیرید باید احساس خوبی در خودتان ایجاد بشود که بهتر است برای ایجاد حس خوب از بهترین عکس ها و تصاویری که احساستان را خوب میکند استفاده کنید. عکس هایی که جمع آوری می کنید باید به شما حس خوب بدهد. تابلو کائنات شما باید جلوی چشمانتان باشد و باید به گونه ای باشد که دیدن آن باعث ایجاد حس خوب و حس نشاط در درونتان به شود.

چرا که ما خسته شده و از دعا کردن (تلاش برای پیروزی) دست بر می داریم اما تیم چربی ها همواره در دعا کردن خود استمرار داشته و به سادگی بر ما غلبه کرده و پیروز می شود و ما چاق تر چاق تر می شویم.. جذب آن چیزی را که میخواهید تنها با تکرار و تمرین کردن صورت می گیرد. پس همیشه به احساس خود توجه کنی که ببینید وقتی به خواسته و اهدافتان توجه می کنید احساستان خوب است یا بد؟ می توانید هر کاری را که احساستان را بهتر می کند با تابلو کائنات خود انجام بدهید . اگـر سـن شـما کـم اسـت، افـراد و الگوهایی را پیـدا کنید کـه از سـنین پایین، کارشـان را شـروع کردنـد و ثروتمند شده اند و اگر سـن شـما زیاد اسـت، افراد و الگوهایی را پیدا کنید که در سـنین بالا کار خود را آغاز نموده و ثروتمند شده اند. هر چه احساس به اهداف و آرزوهایتان بیشتر باشد قدرت آن بیشتر است و یکی از راز و رمز کائنات و درخواست از کائنات در جهت خواسته خود تابلو کائنات می باشد که خیلی از افراد از آن استفاده نمیکنند و یک راه ساده در جهت رسیدن به آرزوهایشان را از دست میدهند .

بهترین راه برای این که بتوانید ارتعاش خواسته و هدف تان را به وسیله تابلو کائنات بیشتر کنید این است که یک عکس واقعی از خودتان با آن چیزی که میخواهید داشته باشید بگیرید، مثلا اگر فلان ماشین را میخواهید به نمایشگاه ماشین بروید و با آن عکس بگیرید و در اون تابلو کائنات خود قرار بدهید(البته اگر برایتان سخت است اصلا توصیه نمیکنم که این کار را انجام بدهید). احساسی که با نگاه کردن به این عکسها در شما ایجاد می شود نشانه این است که شما دارید راه را درست می روید. از همسرت بابت خرید وسایل منزل بابت آماده کردن غذا تشکر کن. دوستان زیادی در مورد فیلم راز و قانون جذب سوال پرسیدند و ما تصمیم گرفتیم فایلی را آماده کنیم و درآن به سوالات دوستان پاسخ بدهیم. حتی شما نمی دانید این گوشی ها چگونه کار می کنند و شاید کوچک ترین دانشی هم در مورد آن نداشته باشید اما آن را باور دارید چرا که علم آن را ثابت کرده است. به هر حال اگر هم هیچ تأثیری نداشته باشد این فایده را دارد که روحیه بهتری برای زندگی داریم و در خیلی از موقعیتها از اعتماد به نفس بهتری برخوردار خواهیم بود.

تابلو کائنات خود را در جای قرار دهید که هر روز به آن دسترسی داشته باشید و آن را ببینید، می توانید آن را روی دیوار اتاق یا جایی که خیلی به آن دسترسی دارید قرار بدهید. در گذشته مجموعهداران پول داشتند و خرید میکردند و اسم خودشان را مجموعهدار گذاشته بودند ولی الان آن کسی که خرید میکند شاید ۱۰ درصدشان چشم و همچشمی باشد بقیه واقعا برای نصب در منزل میخرند و از خریدی که میکنند، لذت میبرند. مثلا در دوران کرونا که ما به اجبار باید گالریها را بسته نگه میداشتیم، من فقط دو سه ماه بیکار بودم ولی بعد به صورت آنلاین و با ناامیدی در حالی که خیلی با فضای مجازی آشنا نبودم شروع به کار کردم و با استقبال عجیب مخاطبان مواجه شدم. مدت های زیادی است که بیکارم و هیچ پولی ندارم که به استاد تقدیم کنم ولی خداوند را شاهد می گیرم که سی میلیون از درآمد های جدیدم را که به روش های استاد عزیز به دست آورده ام به ایشان پرداخت کنم. بنابراین اگر می خواهید با موفقیت شخص ایده آلتان را آشکار کنید باید تمام چیزهایی را که نمی خواهید فراموش کرده و انرژیتان را روی چیزهایی که می خواهید بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: